luni, 4 martie 2013

Coclender Blues (V) - De la "Pizza OK"...

Gagico, eşti mişto de nu se poate!
Ţi-am remarcat iar la OK  aspectul
aseară, când îţi întocmeam prospectul
privindu-te întreg şi jumătate.

Cu blugii tăi mi-ai câştigat respectul
şi m-ai făcut cu-atâta demnitate
că nici acum, când crud m-ai dat pe spate,
nu-mi pot revigora tot intelectul.  

Te-aş transporta cu suvul la Viena
sau la Paris. Gentuţa ta de fiţe
ar sta mai cocheţel în 4 x 4.

Bagă divorţ când o suna sirena
şi lasă-mă să-ţi umblu prin cosiţe. 
Gagico, nu ţi-e milă cât mă latru?

Un comentariu:

  1. Gagico/cosiţe….lasă-mă să-ţi umblu prin cosiţe… Bineee! Când, unde şi cum ?
    P.S. Cred că mergea şi “cât mai latru”, deşi, într-adevăr, era cam direct şi imperativ. “Mă latru” este interiorizat şi, bineînţeles, incomprehensibil !

    RăspundețiȘtergere